برای بالا بردن مشارکت مردم در انتخابات، ولی فقیه “دموکرات انقلابی” سابق و لیبرال دموکرات کنونی را به حضور پذیرفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صبح امروز جمعی از مسئولان کشوری و لشکری و نمایندگان سیاسی کشورهای اسلامی در تهران، به مناسبت سالروز بعثت حضرت محمد(ص) با رهبر انقلاب دیدار کردند. محمود احمدی نژاد بعد از حواشی پیش آمده بخاطر تغییر چهره اش در مراسم تجدیدمیثاق اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در حرم امام (ره) این بار نیز یکی از سوژه های اصلی عکاسان بود.
برخی از “چپ”ها این پوپولیست را دموکرات انقلابی و نماینده خرده بورژوازی در حاکمیت می خواندند، ولی او در مصاحبه با شماره 73 ماهنامه «اندیشه پویا»، خود را یک لیبرال دموکرات خواند.
احمدی‌نژاد که در مناظره اول انتخابات ریاست جمهوری آبروی رفسنجانی را در صدا و سیمای جمهوری اسلامی برده بود، در این مصاحبه ادعا کرده که از رفسنجانی، دفاع کرده است «چون تخریب او ناجوانمردانه و نامردی بود.»
احمدی‌نژاد با حضور ده‌ها هوادار خود برای نام‌نویسی در انتخابات ریاست جمهوری ایران در وزارت کشور حضور یافت، در سخنانی تهدید کرد که اگر رد صلاحیت شود نه در انتخابات شرکت می‌کند و نه از کسی حمایت می‌نماید.
«تحریم انتخابات» برای جمهوری اسلامی مثل سم در بدن است. بر پایه آخرین برآوردهای رسمی، تعداد شرکت کنندگان زیر ۵۰ درصد و در تهران حتا زیر ۲۰ درصد است. این در حالی است که رژیم «درصد مشارکت» بالا را برابر با «مشروعیت» خود توصیف می کند.

امیری‌فر به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: او با این توهم که نظام برای بالابردن مشارکت او را تایید صلاحیت کرده، می خواهد دوباره به انتخابات ورود کند. البته او دیگر دنبال مشایی و بقایی نیست و به دنبال‌ شخصیت‌های جدیدی مثل آقای بیگی، دکتر الهام، شیخ‌الاسلام و سید حسن موسوی است‌.
او همچنین گریزی به دفاعیات اخیر صادق محصولی، دبیر کل جبهه پایداری از احمدی‌نژاد می‌زند و بیان می‌کند که پایداری‌ها به دنبال استفاده از سبد رای او هستند.