یخچال خالی بازنشستگان و کودکان گرسنه، بورژوازی انگلی به خون مردم تشنه

تعداد زیادی از بازنشستگان با توجه به تورم و رفتن به زیر خط فقر و تبعیض موجود علیه آنان از وضعیت موجود ناراضی هستند.
مطالبات بازنشستگان شامل درمان رایگان و افزایش دستمزد با وجود گرانی و تورم هستند. بازنشستگان نزدیک ترین لایه اجتماعی به طبقه کارگر در نبرد طبقاتی ان علیه بورژوازی انگلی هستند.

اعتمادآنلاین |
جواد نیک‌بین نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: یادم است محمدباقر قالیباف روزی می‌گفت نخواهیم گذاشت یخچال بازنشستگان خالی شود، اما الان از یخچال بازنشستگان فقط باد سرد می‌آید.
نماینده در مجلس با اشاره به فساد در واردات چای، بیان کرد: پول در کشور زیاد است، اما متأسفانه دست کج زیاد داریم. در کشور پول داریم اما جایی که نباید، هزینه می‌شود.

نیک‌بین اظهار کرد: بیمه کارگران ساختمانی، تاکسی‌داران و مشاغل سخت و زیان آور به دلیل کمبود اعتبار در مجلس تصویب نمی‌شود و از سوی دیگر گفته می‌شود همسان‌سازی حقوق بازنشستگان هم به دلیل نداشتن پول اجرایی نمی‌شود.

لازم به یاد آوری است که سن بازنشستگی کارکنان فعلی بالا رفت و افزایش حقوق اندک بازنشستگان هم با مخالفت وزیر کار در دولت نئولیبرالیستی رئیسی روبرو شد.