«نداری» پسر ۱۲ ساله آبادانی را به «دار» آویخت
شهروند: دوچرخه و موبایلش تنها داراییهایش بودند. دلخوشیِ دنیایش با از دستدادن این داراییها تمام شد، زندگی برایش پوچ شد و پروفایل واتساَپش پر از غم و ماتم شد. «خودکشی عشق منه»، «تو اوج جوونی شدم یه روانی» اینها آخرین نوشتههای پروفایلش بود. بعد یک طناب و یک صندلی …
