دزدی زمین در روز روشن، نشانگر ذات فاسد جمهوری اسلامی

image_printچاپ

مانند همیشه هر وقت یک جناح در جمهوری اسلامی دزدی و فساد جناح دیگر را افشا می کند. سیاست “کی بود کی بود من نبودم” جناح متهم شروع می شود.

۴۲۰۰ مترمربع زمین در بهترین نقطه تهران به نام  امام جمعه تهران سند زده می شود ولی ایشان می گوید که این عمل کار او نبوده بلکه کار یک فرد “مورد اعتماد ”  بوده است. معلوم نیست که اگر این فرد مورد اعتماد  قصد دزدی داشته است چرا زمین را به اسم خود سند نزده است؟؟!!

مالکیت زمینهای دولتی و عمومی و سرمایه ملی در جمهوری اسلامی آن چنان غیر شفاف و از زیر نظر کنترل حتا نهادهای معمول آن خارج است که هر کسی میتواند دست به هر دزدی بزند. و اگر این دزدی با جناح های دیگر تنظیم شود هیچ وقت افشا نخواهد شد.

یاشار سلطانی، روزنامه‌نگار تحقیقی، با انتشار اسنادی گفت مالکیت «۴۲۰۰ متر از زمین‌های مرغوب» در مجاورت «مدرسه علمیه امام خمینی تهران»، در منطقه ازگل در شمال تهران، به شرکت «پيروان انديشه‌های قائم» منتقل شده است که نام کاظم صدیقی و دو فرزندش در میان صاحبان به چشم می‌خورد.

کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، نوشته است: «فردی قبلا مورد اعتماد مجموعه بوده، مسئول پیگیری و انجام امور ثبت اداری موسسه شد. اما متاسفانه فرد مذکور با سوءاستفاده از اعتماد اقدام به تدوین و ثبت اساسنامه، جعل امضاء اینجانب، تسهیم سهام به آن کیفیت و بدون اطلاع تولیت، مدیر حوزه و برخی اعضا نموده و مع‌الاسف حتی بدون ورود و امضاء اینجانب و برخی اعضا ثبت این قضیه صورت پذیرفته است.»

این زمین ۴۲۰۰ متری بر اساس اطلاعاتی که یاشار سلطانی منتشر کرده، در شمال شرق مدرسه علمیه امام خمینی قرار دارد و قیمت روز آن با توجه به بهای متوسط زمین در منطقه، «حدود هزار میلیارد تومان» تخمین زده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *