قبضه کامل قدرت از سوی بورژوازی تجاری و نظامی با کمک انجمن حجتیه

image_printچاپ

درحالیکه عمادالدین باقی می گوید که موافقان وضع موجود ۲۰ درصد هستند و مشارکت واقعی ۳۴ درصد است نه ۴۱ درصد، احمد خاتمی، عضو شورای نگهبان، گماشته ولی فقیه برای روحیه دادن به نیروهای خودی می گوید:  در برخی کشورهای جهان فراز و نشیب مشارکت در انتخابات وجود دارد که جورج بوش با ۲۵ درصد مشارکت رئیس جمهور آمریکا شده.

حزب توده ی ایران در آخرین پلنوم قبل از ضربه رژیم ارتجاعی ولی فقیه خود در مورد به قدرت رسیدن بورژوازی تجاری هشدار داده بود. پس از ۴ دهه هم اکنون یاران و دست پرودگان مصباح یزدی و انجمن حجتیه به آروزی بزرگ خود رسیده اند و بورژوازی تجاری با همکاری بورژوازی قدرتمند نظامی همه ی نهادهای جمهوری اسلامی را در بست قبضه کرده اند. یادمان باشد که ولی فقیه کنونی و رییس جمهوری پیشین آقای خامنه ای عضو رهبری حجتیه جواد مادرشاهی را مشاور خود کرده بود که همچنان در سایه جزو مشاوران او هست.

این دو لایه بورژوازی انگلی برای نشان دادن افکار ارتجاعی خود تصویب لایحه عفاف و حجاب را در دستور روز قرار داده اند. هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان، گفت: شورای نگهبان در یکی دو روز اخیر لایحه عفاف و حجاب را نیز دریافت کرده است و این لایحه در نوبت رسیدگی است.  انگار عفاف و حجاب زنان چالشهای تورم، بیکاری، کمبود مسکن را حل خواهد کرد.

وزیرخارجه هم دست به دامن امام زمان افتاده است.


فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم،
دریافت نشان فتح، از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را به جنابعالی صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

توفیقات جنابعالی در راه نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات خاصه امام عصر (عج) را مسألت می‌نمایم.

توجه کنید: نه صحبتی از جمهوریت است و نه ” ظل توجهات” مردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *