ماشین اعدام رژیم هیچگاه توقف نخواهد کرد

image_printچاپ

جمهوری اسلامی در معرض عمومی و جهانی برای مردم فلسطین می گرید، ولی در خاموشی فرزندان خلق های ما را اعدام می کند.

جمهوری اسلامی از کشتار خلق فلسطین توسط ارتش فاشیستی بورژوازی صهیونیسم برای سرکوب آزادی خواهان میهن ما سواستفاده کرده و می کند.

بورژوازی انگلی که کشور را به ورشکستگی اقتصادی کشانده است، می داند که هر جرقه ای می تواند خشم مردم را به انفجار بکشاند. برای جلوگیری از این انفجار، رژیم به اقتصاد مردمی روی نمی آورد، بلکه مثل همیشه راه سرکوب را در پیش می گیرد.

در هفته های اخیر حکم اعدام میلاد زهره‌وند، کامران رضایی و هانی آلبوشهبازی که در جریان اعتراضات  دستگیر شده بودند، به اجرا درآمد. خسرو بشارت، انور خضری، کامران شیخه، داود عبداللهی، زندانیان سیاسی کرد فرهاد سلیمی، ایوب کریمی و قاسم آبسته به اعدام محکوم شده اند. صابر مطلق اعدام گشت. ایوب کریمی و قاسم آبسته پس از ۱۴ سال زندان اعدام شدند.

رژیم یک بار نشان داد که مردم را بزرگترین دشمن خود می داند. فرزندان آزادی خواه توده های رنج بر بدون هیچ گناه اثبات شده، اعدام می شوند، ولی دزدانی که از دوستان بورژوازی انگلی در حاکمیت هستند با اینکه حکم های سنگینی گرفته بودند به بهانه های مختلف مشمول عفو قوه قضایی قرار می گیرند.

رژیم به خلق های خاورمیانه می گوید که بر علیه هر زورگویی می جنگد، ولی مردم خود را که در برابر زورگویهای او ایستاده اند با شقاوت اعدام می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *